the watchmaking crafts of best fake patek philippe is in leading position.

best replica watches forum in every single part of the overcome to get the best.

https://www.richardmille.to/ forum gets to the level of art at the palace level.
https://wherewatches.com for sale timepiece coaching mature the watchmaking arena specialists.

fake rolex are well known by people over the world because of their exellent grace and luxury.

Facebook Polub nas na Facebooku
Dzisiaj jest Wtorek, 3 Sierpień 2021

Sukces Sztuki 2017 - 23 marca 2017 r. Klub Bankowca w Warszawie

2017-03-25

Sukces Sztuki 2017 - 23 marca 2017 r. Klub Bankowca w Warszawie.

SUKCES SZTUKI to odpowiedź na zmiany, jakie zachodzą na rynku sztuki w ciągu ostatnich lat. Będzie ona służyć budowaniu i rozwijaniu w Polsce profesjonalnego artystycznego kunsztu.

Ostatnie lata to czas dużych zmian na rynku, który z roku na rok rośnie w siłę. Dowodem na to są badania przeprowadzone przez KPMG w 2016 roku, wynika z nich, że wśród osób o wyższych dochodach (ponad 20 tys. zł brutto) 18% inwestuje w dzieła sztuki, 36 % planuje taką inwestycję w najbliższej przyszłości. Rynek dzieł sztuki w Polsce prezentuje się zatem wyjątkowo obiecująco, sukces sztuki stał się faktem.

Konferencja stanie się więc przestrzenią dla sukcesu kapitału artystycznego talentu i inwestycji finansowej, miejscem synergii sztuki i pieniądza, która wzmacnia siłę obecności kultury, a jednocześnie buduje pozycję i prestiż inwestorów. Miejscem spotkań twórców sztuki i ich odbiorców, czyli artystów, marszandów, kolekcjonerów, krytyków sztuki, inwestorów, przedstawicieli świata finansów i bankowości. Obszarem do polemiki środowiska rożnych uczestników rynku sztuki o tym, jak prawdziwa sztuka prowadzi do sukcesu, a także o tym, że wiele sukcesów może prowadzić do prawdziwej sztuki.

Organizatorem konferencji jest Centrum Prawa Bankowego i Informacji w porozumieniu ze Związkiem Banków Polskich.

Konferencja SUKCES SZTUKI zainicjowana została przez środowisko artystyczne – którego reprezentantem jest działający w Polsce Józef Krzysztof Oraczewski.

„Projekt skierowany na wyzwolenie energii płynącej z profesjonalnego połączenia twórczości artystycznej z biznesową. Sztuka nie jest rozrzutnym zbytkiem, może jak najbardziej pełnić rolę dobrej inwestycji prowadzącej do wielkiego i przeliczalnego sukcesu” – wypowiedź Józefa Krzysztofa Oraczewskiego.

W trakcie Konferencji skupimy się m.in. na następujących zagadnieniach:

  1. Inwestor na polskim rynku sztuki – nowy paradygmat?
  2. Zachodzące zmiany oraz nowe formy uczestnictwa w rynku sztuki.
  3. „Złoty kompas”, czyli gdzie szukać wiarygodnych informacji?
  4. Jak nakarmić duszę?” – Debata z udziałem ekspertów. Rola sektora bankowego i inwestycyjnego w rozwoju polskiego rynku sztuki.

Podczas konferencji poprowadzone zostaną również warsztaty specjalistyczne

Warsztat A1

Ocena wartości artystycznej i autentyczności dzieła sztuki.

Prowadząca: dr Monika Bryl

Warsztat B1

Obecność w mediach Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Strategia i taktyka działania. Dostępne narzędzia.

Prowadząca: Aleksandra Dejnarowicz

Warsztat A2

Wycena dzieł sztuki, czyli:

  • Jak rozpoznać obiekt o wartości rynkowej?
  • Jak przejść od wartości artystycznej dzieła do wartości rynkowej?
  • Jak wykorzystywać okazje rynkowe, nie wpadając jednocześnie w pułapki marketingowych sztuczek?

Prowadząca: dr Monika Bryl

Warsztat B2

Zarządzanie wizerunkiem Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Czyli:

  • Jak nie pogubić się w gąszczu połączeń?
  • Cyfrowy dialog z fizycznym odbiorcą sztuki.

Prowadząca: Aleksandra Dejnarowicz

Warsztat C3

Autorski warsztat pt.: Grafika w zbiorach kolekcjonerskich, czyli nie kupujcie „kota w worku”.

  • Abecadło kolekcjonera graficznych reprodukcji: nakłady, podpisy, rodzaje stosowanego papieru oraz inne tajemnice warsztatu graficznych reprodukcji
  • Zajęcia będą ilustrowane przykładami prac najlepszych współczesnych grafików.

Prowadzący: Prof. zw. Zbigniew Gorlak, Magdalena Cybulska oraz Agata Budny Ciszewska

Warsztat D3

Autorski warsztat pt.: Jak zrobić w „trąbę” artystę, czyli co i jak kupować w pracowni.

  • Rynek sztuki oczami artysty:Rola galerii zmienia się. Zmianie uległy także sposoby komunikacji pomiędzy artystą i jego odbiorcami. Internet, nowe media (np.: Facebook) wraz ze swoją spontanicznością i bezpośredniością sprawiły, że wielu artystów prowadzi w oparciu o swoje pracownie swoiste Domy Kultury. Artysta pokaże na swoim własnym przykładzie w jaki sposób budować i utrzymywać relacje z odbiorcą i kolekcjonerem.
  • Zajęcia będą ilustrowane przykładami kampanii promocyjnych, katalogów i filmów towarzyszących zrealizowanym przez artystę przedsięwzięciom artystycznym.

Prowadzący: Józef Krzysztof Oraczewski

Więcej informacji na stronie: http://konferencje.alebank.pl/konferencje/sukces-sztuki-2017/

Partnerzy