Facebook Polub nas na Facebooku
Dzisiaj jest Piątek, 19 Kwiecień 2024

"Hotels auf dem Golfplatz"

Marka "Hotels auf dem Golfplatz" rozpoczyna nowy rok z nowym partnerem i nową broszurą Stowarzyszenie marketingowe "Hotels auf dem Golfplatz" (hotele na polu golfowym), które powstało w 2011 r. z 16 partnerami w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, może teraz pochwalić się ponad dekadą udanej pracy. Pomysł jest prosty, ale genialny: nocleg bezpośrednio na polu golfowym. W międzyczasie do marki należą 24 najlepsze obiekty golfowe w pięciu krajach. Kryteria włączenia są surowe: po pierwsze, hotele nie mogą znajdować się dalej niż par-4 (maksymalnie 430 metrów lub 470 jardów) od pola golfowego, a po drugie, związane z nimi pola muszą być nagrodzone co najmniej czterema gwiazdkami przez International Golf Stars Classification i mieć co najmniej 18 dołków. Dzięki tej obietnicy jakości golfiści mogą być pewni, że ich oczekiwania dotyczące "urlopu w nowym wymiarze" zostaną spełnione. Hotele i pola golfowe również odnoszą korzyści: Udana sieć gwarantuje wyższe obłożenie dla wszystkich partnerów marki. Od początku 2022 roku nowym partnerem w ramach współpracy jest luksusowy PURE Resort Westendorf w Westendorfie koło Kitzbühel (Austria). Wielokrotnie nagradzany ośrodek, który został ponownie otwarty w Boże Narodzenie 2021 roku, obejmuje 52 luksusowo urządzone apartamenty, penthousy, suity i pokoje hotelowe, a także dwie strefy wellness, dwa podgrzewane baseny zewnętrzne, salę fitness i restaurację. Jedną z atrakcji jest wyjątkowy widok z basenu infinity na dachu. Ośrodek z nowoczesnym wyglądem, a jednocześnie autentyczną austriacką atmosferą, znajduje się w sercu jednego z największych austriackich terenów narciarskich. Golf Club Kitzbüheler Alpen oferuje przepiękne 18-dołkowe pole golfowe, które w 2021 roku zostało uznane przez "Leading Golf Courses" za najpiękniejsze pole golfowe w Austrii. Z tarasu domu klubowego golfiści mogą podziwiać spektakularne widoki na tyrolskie góry. Również w zimie ośrodek jest zawsze wart odwiedzenia. Doskonałe trasy do narciarstwa biegowego znajdują się tuż za drzwiami, a autobus dla narciarzy w ciągu dwóch minut dowozi miłośników śniegu do wyciągu.

Dyrektor zarządzający i prezes Jakob Haselsberger mówi: "Dla nas, jako resortu golfowego z hotelem położonym bezpośrednio na polu golfowym, współpraca z międzynarodową klasyfikacją resortów golfowych Bundesverband Golfanlagen e.V. jest ważnym narzędziem marketingowym, dzięki któremu możemy zaoferować gościom dziennym i urlopowym specjalną jakość i unikalny punkt sprzedaży. Współpraca marketingowa "Hotele na polu golfowym" daje nam możliwość wyraźnego pozycjonowania hotelu i pola golfowego na międzynarodowym rynku golfowym. Wysoka jakość, pierwszorzędny serwis i ekskluzywne oferty są dla nas czynnikami sukcesu w teraźniejszości i w przyszłości." Nie mniej ważny jest również popularny cykl turniejowy 2022, który wchodzi w kolejną rundę z obecnie 16 turniejami. Udział w Trophy jest opłacalny, ponieważ uczestnicy każdego turnieju wezmą udział w losowaniu vouchera podróżnego z dwoma noclegami plus śniadanie i green fee. Przewidziane są również cenne nagrody rzeczowe oraz upominki w postaci tee. Szczegóły i dane rejestracyjne można znaleźć na stronie internetowej. Na stronie internetowej marki www.hotelsaufdemgolfplatz.com znajduje się informacyjny przegląd partnerskich hoteli i pól golfowych, a także atrakcyjne oferty.

O MARCE: Koncepcja marki jest po prostu genialna: nocleg na zielonych polach golfowych, spełnienie marzeń wszystkich golfistów. Standardy jakościowe są bardzo wymagające: z jednej strony hotele nie mogą znajdować się dalej niż par 4 (maksymalnie 430 metrów lub 470 jardów) od pola golfowego, z drugiej strony pola muszą być wyróżnione co najmniej czterema gwiazdkami według Międzynarodowej Klasyfikacji Gwiazd Golfa, mieć co najmniej 18 dołków, a hotele muszą spełniać wszystkie kryteria kategorii "First Class". Dzięki tej obietnicy jakości golfiści mogą być pewni, że ich oczekiwania dotyczące "urlopu w nowym wymiarze" zostaną spełnione. Ta udana koncepcja została nawet wyróżniona w 2018 roku nagrodą za innowacyjność przez European Golf Course Owners Association. Obecnie do współpracy w ramach marki należy 24 partnerów marketingowych w pięciu krajach.

Media & Marketing Support Europa kontynentalna HELMA SCHEFFLER CREATIVE 

Galeria:
Partnerzy